Tancar
14/12/2018
L’Open Innovation Forum connecta reptes empresarials amb solucions acadèmiques
L'Open Innovation Forum és un Programa d'Innovació Oberta promogut per les principals universitats catalanes que dona l'oportunitat a les empreses de llançar els seus reptes d'innovació i obtenir propostes de solucions de la mà de grups i centres de recerca.
 
Entre els 7 impulsors d’aquesta iniciativa, destaca el Parc de Recerca de la UAB (PRUAB) que des de fa anys treballa molt activament en fomentar l’ús, per part de les empreses, de la riquesa creativa dels investigadors de la UAB amb l’objectiu d’innovar i trobar respostes als reptes tecnològics que es plantegen. En aquesta línia, cal esmentar el seu programa de generació d’idees que patrocina el Barcelona Synchrotron Park,
 
Durant tot el 2019, la plataforma online de  l'Open Innovation Forum es mantindrà oberta per rebre reptes i solucions i s’organitzarà, al llarg de l’any, diverses trobades entre els generadors dels reptes d'innovació i els solucionadors.
 
L'Open Innovation Forum està obert a qualsevol empresa amb necessitats d’innovació, que desenvolupi nous productes/serveis o amb interès per explorar noves oportunitats d’innovació; i a grups de recerca de les universitats i centres tecnològics amb interès per aplicar la seva investigació al teixit empresarial català. 
 

Més notícies

03/01/2020 AllRead MLT, una història d’èxit sorgida del programa de generació d’idees del PRUAB 06/11/2019 SENER, un proveïdor de primer nivell de sistemes aeroespacials 29/10/2019 L’ICN2 participa en la revolució quàntica 21/10/2019 Stradivarius segueix creixent 19/09/2019 El President de la Generalitat visita el Parc de l’Alba 12/09/2019 Alba, una eina per avançar en la producció d’energies renovables i la lluita contra la contaminació
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12