Tancar
20/09/2018
Investigadors de la UAB reconeguts per l’ERC
A principis d’any, vam tenir l’oportunitat de presentar un balanç dels 10 anys del prestigiós Consell Europeu de Recerca (ERC, European Research Council) de la Unió Europea, organisme que lliura diferents tipus de beques molt selectives, i també de l’èxit dels centres de recerca catalans en aquest aspecte.
 
Darrerament, dos investigadors de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sòcia del Barcelona Synchrotron Park, han aconseguit ajudes de l’ERC.
 
L’ERC ha concedit una beca Starting Grant de recerca a Joan Llull, professor del Departament d'Economia i d'Història Econòmica de la UAB i investigador a la Fundació Markets, Organizations and Votes in Economics (MOVE). L’ajut, dotat en gairebé un milió i mig d'euros estarà orientat a finançar el projecte DYMOLAMO, "Dynamic Modelling of Labor Mobility and Human Capital Accumulation".
 
Albert Quintana, investigador de l’Institut de Neurociències de la UAB ha rebut un ajut Proof of concept de l’ERC per tal d’explorar oportunitats de negoci, patents i aplicacions pràctiques dels resultats de la seva recerca sobre la resistència als antibiòtics obtinguts amb el seu projecte NEUROMITO: “Elucidating neuronal susceptibility to mitochondrial disease”.
 
Enhorabona!
 

Més notícies

03/01/2020 AllRead MLT, una història d’èxit sorgida del programa de generació d’idees del PRUAB 06/11/2019 SENER, un proveïdor de primer nivell de sistemes aeroespacials 29/10/2019 L’ICN2 participa en la revolució quàntica 21/10/2019 Stradivarius segueix creixent 19/09/2019 El President de la Generalitat visita el Parc de l’Alba 12/09/2019 Alba, una eina per avançar en la producció d’energies renovables i la lluita contra la contaminació
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12