Tancar
03/05/2018
SENER: sota terra i a l’espai
L’actualitat de SENER, la multinacional d’enginyeria i construcció amb seu catalana al Barcelona Synchrotron Park, ens presenta notícies de sota terra i de l’espai.

En primer lloc, SENER ha obtingut el contracte per a l’extensió del metro lleuger de Porto (Portugal). Realitzarà el disseny detallat de la Línia Circular, una secció subterrània de 2,8 km de longitud amb quatre estacions. Segons la revista especialitzada ENR, SENER se situa a la posició 15 dins el conjunt d’empreses d’enginyeria internacional en ferrocarrils i transport urbà, i és la 1a empresa a Espanya i la 7a europea.

A l’espai, amb relació al satèl·lit europeu Sentinel-3B llançat la setmana passada, SENER aporta el mecanisme per al radiòmetre de la temperatura de la superfície marina i terrestre. Aquest satèl·lit treballarà amb el seu bessó, Sentinel-3A, per anar monitorant l’atmosfera, el gel, la terra i els oceans del nostre planeta dins del programa europeu Copernicus d’observació de la Terra.

D’altra banda i de cara al futur, SENER acaba d’informar que ha estat seleccionada per l’Agència Espacial Europea (ESA) per dissenyar el mecanisme de subjecció de la missió e.Deorbit per tractar el problema de la brossa espacial.

Enhorabona!
 

Més notícies

15/02/2018 L’ICMAB atrapa la llum solar amb nanomaterials superabsorbents 08/02/2018 Les beques de l’ERC i el sistema català de recerca: una història d’èxit 01/02/2018 El millor de la bioregió de Catalunya el 2017 25/01/2018 Barcelona, una ciutat per al negoci 18/01/2018 Quan les idees generades a la UAB fan les vaques més felices (i productives!) 11/01/2018 2017, l’any de l’arribada d’Stradivarius al Barcelona Synchrotron Park
12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22