Tancar
03/05/2018
SENER: sota terra i a l’espai
L’actualitat de SENER, la multinacional d’enginyeria i construcció amb seu catalana al Barcelona Synchrotron Park, ens presenta notícies de sota terra i de l’espai.

En primer lloc, SENER ha obtingut el contracte per a l’extensió del metro lleuger de Porto (Portugal). Realitzarà el disseny detallat de la Línia Circular, una secció subterrània de 2,8 km de longitud amb quatre estacions. Segons la revista especialitzada ENR, SENER se situa a la posició 15 dins el conjunt d’empreses d’enginyeria internacional en ferrocarrils i transport urbà, i és la 1a empresa a Espanya i la 7a europea.

A l’espai, amb relació al satèl·lit europeu Sentinel-3B llançat la setmana passada, SENER aporta el mecanisme per al radiòmetre de la temperatura de la superfície marina i terrestre. Aquest satèl·lit treballarà amb el seu bessó, Sentinel-3A, per anar monitorant l’atmosfera, el gel, la terra i els oceans del nostre planeta dins del programa europeu Copernicus d’observació de la Terra.

D’altra banda i de cara al futur, SENER acaba d’informar que ha estat seleccionada per l’Agència Espacial Europea (ESA) per dissenyar el mecanisme de subjecció de la missió e.Deorbit per tractar el problema de la brossa espacial.

Enhorabona!
 

Més notícies

24/05/2017 ​PRUAB: 10 anys enfortint vincles entre recerca i teixit empresarial 10/05/2017 ​El Barcelona Synchrotron Park compromès amb la natura i la biodiversitat 04/05/2017 ​Centres de recerca de referència a l’entorn del Barcelona Synchrotron Park 27/04/2017 PIMES descobreixen el potencial del Barcelona Synchrotron Park 18/04/2017 ​Stradivarius s’instal·la al Barcelona Synchrotron Park 05/04/2017 Candidatura del BSP per acollir la seu de l’Agència Europea del Medicament
17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27