Tancar
02/10/2017
8 congressos a la vegada: és la Barcelona Industry Week!
Tecnologia, innovació, ciència i sostenibilitat són els punts clau per entendre la transformació de la indústria a escala global. Una transformació que afecta tots els sectors i que té un impacte directe en les nostres vides: la 4a Revolució Industrial.
 
Durant tota aquesta setmana, es dona cita a Fira de Barcelona  a tots aquests sectors, per celebrar conjuntament vuit grans esdevenimentsExpoquimiaSmart Chemistry Smart FutureEquiplast, IOT Solutions World Congress10th World Congress of Chemical EngineeringIn3DustryWorld Chemical Summit i Eurosurfas , amb l'objectiu de tenir una visió global de tot el que ve.
 
El sincrotró ALBA hi serà: en el marc d’Expoquimia, ALBA presentarà les aplicacions dels seus laboratoris, les denominades línies de llum, que fan servir la llum especial generada per l’accelerador d’electrons per investigar l’estructura íntima dels materials. En aquesta presentació, ALBA farà especial èmfasi en les eines que permeten desenvolupar experiments en el sector de la química industrial.
S’explicarà com els industrials poden accedir a ALBA i trobar tot l’assessorament científic i tecnològic necessari. Es detallarà també el finançament corresponent, especialment, per a les PIMES amb programes europeus com CALISPOplus.
 
Bons congressos!
 
 

Més notícies

05/11/2014 Nous catalitzadors investigats gràcies al sincrotró ALBA 04/11/2014 SENER acull una reunió amb ESA, NASA i ROSKOSMOS a la seva seu del BSP 29/10/2014 El BSP serà present a la fira Smart City 22/10/2014 El BSP signa una aliança amb B barcelona consulting 14/10/2014 La UAB inaugura el nou edifici ICTA-ICP 08/10/2014 Una delegació del BSP visita les instal·lacions d’Epson
37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47