Tancar
15/11/2016
​El Barcelona Synchrotron Park patrocina el Programa de generació d’idees del PRUAB
El Programa de generació d’idees del PRUAB, el Parc de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), és una iniciativa original a la que el Barcelona Synchrotron Park va voler donar el seu suport: té com a ambició incitar les empreses a fer ús de la riquesa creativa dels investigadors de la UAB per trobar respostes als seus reptes tecnològics que es plantegen per innovar.

Aquest any, les indústries culturals són al programa: dins d’aquest àmbit, es van recollir 12 reptes d’ajuntaments locals, d’empreses culturals i de multinacionals que van ser exposats davant d’una cinquantena d’investigadors a principis d’octubre. Des de llavors, amb el suport de 9 experts en coaching, creació d’empreses, innovació, gestió, propietat intel·lectual etc., han emergit 7 projectes: els 7 equips corresponents estan treballant fins final de novembre en el disseny de les seves propostes que seran presentades el proper 1 de desembre davant d’un tribunal que premiarà les 3 millors.

Cal destacar que a partir de les quatre edicions anteriors del programa, centrades respectivament en el sector de les tecnologies de la informació i la comunicació, el sector biotecnològic, el sector mediambiental i el sector aeroespacial, s’han generat 52 projectes, dels quals vuit s’han transformat en noves empreses que actualment estan actives. A més, aquests projectes han aconseguit mobilitzar un total de 900.000 euros.

Més notícies

15/10/2020 El Parc de l’Alba en un projecte de l’OMS 02/10/2020 Entra en funcionament la barrera hidràulica de Can Planas 30/09/2020 SENER, l’enginyeria capdavantera del transport urbà a Mèxic 16/09/2020 Del biogàs al biometà i del biometà a la xarxa de gas: comencen les obres! 23/07/2020 Les start-ups catalanes saben captar finançament 06/07/2020 El Barcelona Synchrotron Park s’uneix al projecte WEDISTRICT de la UE
1 2 3 4 5 6 7 8 9