Tancar
06/10/2016
​Comença el 5e Programa de Generació d’Idees patrocinat pel Barcelona Synchrotron Park
La missió principal del Parc de recerca de la Universitat Autònoma de Barcelona (PRUAB), amb qui el Barcelona Synchrotron Park té un conveni de cooperació, és la transferència tecnològica: com transformar en riquesa econòmica (llocs de feina, patents, start up...) els resultats de les recerques dutes a terme pels investigadors i doctorands de la UAB.
 
Una eina original desenvolupada pel PRUAB aquests últims 4 anys és el Programa anual de Generació d'Idees fonamentat en:
1) recollir reptes tecnològics plantejats per empreses locals, 2) fer emergir solucions dins de la comunitat científica de la UAB, 3) formar als científics que fan aquestes propostes per tal d'ajudar-los a concretar-les (assessorament per crear una start up, etc.), 4) fer valorar les propostes per un jurat d'especialistes, 5) premiar els millors projectes.
 
A partir de les quatre edicions anteriors, centrades respectivament en el sector de les tecnologies de la informació i la comunicació, el sector biotecnològic, el sector mediambiental i el sector aeroespacial, s’han generat 52 projectes, dels quals vuit s’han transformat en noves empreses que actualment estan actives. A més, aquests projectes han aconseguit mobilitzar un total de 900.000 euros.
 
El Barcelona Synchrotron Park dóna suport a aquesta iniciativa que contribueix al desenvolupament econòmic del territori; concretament  aquest any,  patrocina el 5è programa dedicat a les indústries culturals.
 
Aquesta nova edició ha començat aquesta setmana amb la presentació dels reptes tecnològics (12 reptes aquest any) i culminarà l’1 de desembre amb l’entrega dels premis als 3 millors projectes.

Més notícies

26/10/2017 Nous descobriment sobre la malària gràcies a ALBA 18/10/2017 Engega el 6è Programa de Generació d’Idees patrocinat pel Barcelona Synchrotron Park. 12/10/2017 El compromís del Barcelona Synchrotron Park amb la biodiversitat 02/10/2017 8 congressos a la vegada: és la Barcelona Industry Week! 26/09/2017 Cinquantè aniversari: enhorabona UAB! 21/09/2017 Més de 7.000 empreses estrangeres a Catalunya
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24