Tancar
11/02/2015
Presentació del Big Data CoE Barcelona
El passat 9 de febrer es va presentar a Barcelona el nou Centre d'excel·lència en Big Data de Barcelona, el Big Data CoE Barcelona. El projecte, impulsat per Barcelona Digital, Oracle, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, neix amb l'objectiu d'aportar a empreses i institucions solucions tecnològiques innovadores que responguin a la seva creixent demanda en la gestió i valorització de dades.
 
El Big Data CoE Barcelona posarà a disposició d'empreses espais d'innovació, serveis, experiència i coneixements per al disseny i execució de la seva estratègia de Big Data.
 
El Barcelona Synchroton Park (BSP) ha assistit a la presentació d’aquesta nova iniciativa en la que Oracle, soci del projecte, ja aporta la seva expertesa al grup financer CaixaBank, líder del mercat espanyol, per al desplegament de la seva nova infraestructura Big Data que desenvolupa en el seu Centre de Processament de Dades (CPD) situat al BSP.
 
Ben segur que el Big Data CoE Barcelona és un element més a favor de l’atractivitat de la ciutat per rebre actors del sector TIC, entre els quals els que busquen ubicacions d’altes prestacions per a CPDs, com les que ofereix el BSP que ja compta amb els CPDs de CaixaBank, IBM o T-Systems.

Més notícies

04/07/2017 ​El Barcelona Synchrotron Park patrocina el 6è Programa de Generació d’Idees 27/06/2017 Presentació del programa de restauració sostenible del sòl del Barcelona Synchrotron Park 21/06/2017 Catalunya es confirma com a pol europeu d’inversions estrangeres 15/06/2017 La construcció de la nova seu corporativa de Natura Bissé avança a bon ritme 06/06/2017 ​Passejades pel Parc: les rutes de la biodiversitat us esperen 31/05/2017 La UAB, la segona universitat més innovadora d’Espanya
16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26