Tancar
02/12/2014
ESADE, 4a millor escola de negoci d’Europa
El primer avantatge que ofereix el Barcelona Synchrotron Park a les empreses de base tecnològica que s’hi implanten, és el seu entorn favorable a la innovació oberta: en un radi de pocs quilòmetres, es troba el sincrotró ALBA òbviament, la UAB (una universitat de primeríssim nivell), 30 centres de recerca, centres de transferència tecnològica, incubadores, un dens teixit empresarial de més de 10.000 empreses, etc.

Dins d’aquest entorn, es pot destacar ESADE-CREAPOLIS, un centre creat per l’escola de negoci ESADE per tal d’afavorir la innovació, la creació de spin-offs i d’start-ups, i d’acompanyar les empreses en el seu creixement a través l’assessorament i l’acceleració d’empreses. El centre també acull diferents MBA.

Segons l’últim rànquing European Business Schools 2014 publicat pel Financial Times el 30 de novembre passat, ESADE es posiciona al llistat global com la quarta millor escola de negocis a Europa, just després de la London Business School (Londres), HEC (París) i IE (Madrid): enhorabona!

Imatge: www.totsantcugat.cat

Més notícies

18/06/2020 Eurecat, a la punta de la plastrònica 03/06/2020 Barcelona estarà connectada a un dels cables de fibra òptica submarins més llarg del món 20/05/2020 Hub B30: una plataforma útil 07/05/2020 Som territori d’innovació 16/04/2020 Sincrotró Alba: la doble vida dels electrons 02/04/2020 Sincrotró ALBA: 10 anys al servei de la societat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10