Tancar
14/10/2014
La UAB inaugura el nou edifici ICTA-ICP
Aquest divendres 10 d'octubre, s’ha inaugurat la nova seu de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA) i de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont (ICP) a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb què el Barcelona Synchrotron Park col·labora.

El nou edifici de 9.400 m2 i 6 plantes, singular pels criteris de sostenibilitat amb què ha estat construït, controla la temperatura mitjançant una “pell exterior” bioclimàtica, redueix el consum d’energia fins un 62% i el consum d’aigua fins un 90% respecte a un edifici convencional: la nova seu té atorgada la qualificació LEED (Leadership in Energy & Environmental Design) GOLD pel USBGC (U.S. Green Building Council). 

Amb, respectivament 206 i 55 persones, tant l’ICTA com l’ICP són, cadascun dins del seu sector, centres de recerca de referència a nivell internacional i tenen amb aquesta nova seu compartida, una nova eina per treballar millor.

Notícia redactada en base la nota de premsa publicada per la UAB.

Imatge: www.ovingenieria.es

 

Més notícies

14/12/2018 L’Open Innovation Forum connecta reptes empresarials amb solucions acadèmiques 07/12/2018 Informe Biocat 2017: el millor de la bioregió de Catalunya 30/11/2018 El Barcelona Synchrotron Park compromès amb el creixement sostenible 23/11/2018 Astrònoms liderats per l'IEEC revelen una súper-Terra freda al voltant de l'estrella de Barnard 16/11/2018 Investigadors del CRAG descobreixen com generar plantes més resistents a la sequera 08/11/2018 Manifest de Barcelona: per a una diplomàcia científica i tecnològica de ciutat
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16