Tancar
06/08/2014
L’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia rep l’acreditació Severo Ochoa
El 15 de juliol passat, l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2) del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb la que col·labora el Barcelona Synchrotron Park, va rebre de la mà de la secretària d’Estat a la recerca, juntament amb quatre altres centres de recerca espanyols, l’acreditació com a centre de recerca Severo Ochoa (convocatòria 2013).

Amb la lògica de recompensar l’excel·lència, el programa estatal Severo Ochoa iniciat el 2011, té com a objectius donar un suport financer especial als millors centres de recerca espanyols (un milió d’euros per any durant 4 anys) i proporcionar-los condicions privilegiades per tenir accés als grans equipaments de recerca, poder reclutar personal o poder gaudir de mecenatge.

L’ICN2, amb els seus 170 investigadors, es dedica a estudiar i entendre fenòmens físics fonamentals que impliquin electrons, fotons, fonons o plasmons, a investigar noves propietats que sorgeixen de materials nanoestructurats i definir nous processos per a la concepció i la fabricació de nous nanodispositius.

Més notícies

17/06/2015 Estudi de l’energia fosca de l’univers: primera llum per a la càmera PAU 10/06/2015 El Barcelona Synchrotron Park en el projecte europeu SmartReFlex 01/06/2015 SENER i el Sincrotró ALBA firmen un acord de transferència tecnològica 28/05/2015 Aplicacions de la llum sincrotró en la indústria farmacèutica 20/05/2015 ESADE, 7a escola de negocis del món en programes per a directius 14/05/2015 Promoció conjunta a Corea del Barcelona Synchrotron Park i del Parc Científic de Barcelona
32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42