Tancar
26/03/2014
Noves empreses al Parc de Recerca UAB
Durant el 2013, vuit noves empreses han estat acollides a l’Eureka, l’edifici emblemàtic del PRUAB, el Parc de Recerca UAB adjacent al Barcelona Synchrotron Park. Ens referim a: Infantium, Micro4ener, Delectatech, Health & SportLab, RiscControl, Acceplan, Mass Factory i Rizoma Lab.
 
Es tracta d’empreses de base tecnològica, algunes participades per la mateixa UAB, que s’han generat a partir de l’activitat de recerca d’investigadors del campus o de la iniciativa d’emprenedors.

Per promoure l'aparició i el creixement d'empreses com aquestes, el Parc de Recerca UAB ofereix als emprenedors espais d’incubació, diferents serveis d'assessoria, des d’assessoria legal o fiscal, fins a activitats de promoció i de comercialització, entre d'altres.
 
Aquests serveis s’emmarquen dins la missió general del PRUAB de facilitar i promoure la transferència del coneixement generat pels grups de recerca de la UAB, així com les seves capacitats en R+D, per tal d’atendre les necessitats d’innovació de l’entorn econòmic i social, com poden ser les empreses del mateix Barcelona Synchrotron Park que col·labora amb el PRUAB en aquest sentit.

Parc de Recerca UAB

Més notícies

26/10/2017 Nous descobriment sobre la malària gràcies a ALBA 18/10/2017 Engega el 6è Programa de Generació d’Idees patrocinat pel Barcelona Synchrotron Park. 12/10/2017 El compromís del Barcelona Synchrotron Park amb la biodiversitat 02/10/2017 8 congressos a la vegada: és la Barcelona Industry Week! 26/09/2017 Cinquantè aniversari: enhorabona UAB! 21/09/2017 Més de 7.000 empreses estrangeres a Catalunya
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24